Międzynarodowa Konferencja „Komunikacja kliniczna – współczesne standardy nauczania”

Warsztaty

Wszystkie warsztaty odbywać się będą równocześnie w różnych miejscach:
Pałac Larischa, ul. Bracka 12
Dom Polonii, ul. Rynek Główny 14

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisy telefonicznie lub e-mailowo przyjmujemy wyłącznie po dokonaniu opłaty za uczestnictwo w konferencji.

Wprawdzie podczas warsztatów anglojęzycznych będzie obecny tłumacz, jednak każdy uczestnik tych warsztatów powinien się posługiwać językiem angielskim przynajmniej na poziomie komunikatywnym.

Każdy uczestnik konferencji może wybrać z listy poniżej jeden warsztat z 24.IX (czwartek) oraz jeden warsztat
z 25.IX (piątek):

Czwartek, 24 września 2015 r. w godz. 15.30–17.30

1. Workshop for Deans: teaching and assessing clinical communication skills
Warsztat dla Dziekanów: nauczanie i ocenianie umiejętności komunikowania się

Jonathan Silverman, Marcy Rosenbaum

2. What to teach: focusing on how to analyze a learner's communication skills
Czego nauczać: jak analizować umiejętności komunikowania się uczestników warsztatów

Paul Kinnersley, Sandra Winterburn

3. Experiential teaching skills in small groups
Umiejętności nauczania oparte na doświadczeniu stosowane w dydaktyce małych grup

Annegrethe Nielsen, Evelyn van Weel Baumgarten

4. Teaching communication skills in clinical practice
Nauczanie umiejętności komunikowania się w praktyce klinicznej

Noelle Junod Perron, Jane Ege Moller

5. Efektywna komunikacja drogą do szybkiej i trafnej diagnozy
Agnieszka Woźniewicz, Łukasz Małecki

Piątek, 25 września 2015 r. w godz. 9.00–11.00

1. Giving feedback to learners
Udzielanie informacji zwrotnej uczącym się

Jonathan Silverman, Marcy Rosenbaum

2. What to teach: focusing on how to analyze a learner's communication skills
Czego nauczać: jak analizować umiejętności komunikowania się uczestników warsztatów

Paul Kinnersley, Sandra Winterburn

3. Assessment of communication skills
Ocena umiejętności komunikowania się

Marc van Nuland, Zoi Tsimtsiou and Geurt Essers

4. Teaching communication skills in clinical practice
Nauczanie umiejętności komunikowania się w praktyce klinicznej

Noelle Junod Perron, Jane Ege Moller

5. Grupa Balinta – relacja z pacjentem
Marek Motyka