Pacjent roszczeniowy i manipulacyjny. Jak sobie z nim radzić?

Rejestracja

Grupa Szkoleniowa wymagamy.pl
Staniewicka 10
03-310 Warszawa
tel. 608682660
e-mail: szkolenia@wymagamy.pl
strona www: www.wymagamy.pl

Termin i miejsce

24.03.2015 − Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne, Staniewicka 10, 03-310 Warszawa, woj. mazowieckie

Organizatorzy

Grupa Szkoleniowa wymagamy.pl
Staniewicka 10, 03-310 Warszawa
tel. 608682660
e-mail: szkolenia@wymagamy.pl
www.wymagamy.pl

Tematyka

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy o mechanizmach powstawiania u pacjentów zachowań definiowanych jako „trudne”. oraz sposobach radzenia sobie z nimi.
Lekarze poznają źródła tych zachowań, aby w efekcie móc adekwatnie zareagować w danej sytuacji.

Podczas warsztatu każdy będzie mógł zdiagnozować swój schemat reagowania w sytuacji kontaktu z pacjentem roszczeniowym, manipulacyjnym lub agresywnym. Dzięki temu pozna swoje mocne i słabe strony w tym zakresie. Przedstawione i przećwiczone zostaną techniki radzenia sobie w sytuacji, gdy pacjent próbuje manipulować lekarzem lub jest wobec niego agresywny.

Ramowy program szkolenia:
• Portret „trudnego” pacjenta
• Co trzeba wiedzieć o manipulacji
• Dlaczego i po co pacjent TO robi?!
• Ja, a pacjent manipulacyjny/roszczeniowy – autodiagnoza
• Techniki manipulacyjne w gabinecie lekarskim
• Strategie radzenia sobie z manipulacją i roszczeniami pacjenta

Termin: 24 marca 2015 r.
Miejsce: Warszawa

Prowadząca: Anna Kędzierska
mgr psychologii, trener biznesu

Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – od komunikacji, poprzez radzenie sobie ze stresem i profilaktykę wypalenia zawodowego, po budowanie zespołu i zarządzanie wizerunkiem organizacji. W ramach szkoleń zamkniętych, prowadzi warsztaty z komunikacji pomiędzy lekarzem a pacjentem.
Jest cenionym ekspertem między innymi w TVP , TVN24, Polskim Radio i Rzeczpospolitej

Szkolenie jest prowadzone w formule warsztatowej, dzięki czemu uczestnicy będą mogli sprawdzić
i wypracować najwłaściwsze dla nich sposoby reagowania i pracy z pacjentem.

Jest jednym z pięciu szkoleń, które mają na celu wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne niezbędne w pracy współczesnego lekarza. Więcej informacji: www.wymagamy.pl

Specjalizacje

Specjalista medycyny ogólnej

Dodatkowe informacje

Czas trwania: 9:00 - 17:00 (8 h)
Cena kursu: 580 zł. + VAT

Zgłoszenia: +48 608 682 660, mail: szkolenia@wymagamy.pl
Organizator: Grupa Szkoleniowa wymagamy.pl.

W firmie pracuje zespół doświadczonych trenerów, coachów i praktyków biznesu, specjalizujących się w komunikacji interpersonalnej.
Misją jest dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i osadzonych w świecie klienta.