ALGORYTMY PRZYWÓDZTWA W ZARZĄDZANIU KLINIKĄ STOMATOLOGICZNĄ

Rejestracja

Komunikacja z Pacjentem.pl Sp. z o.o.
Sarmacka 7D lok.14
02-972 Warszawa
tel. 509 799 662
e-mail: anna@komunikacjazpacjentem.pl
strona www: www.komunikacjazpacjentem.pl

Termin i miejsce

17−18.09.2016 − Hotel Marriott Centrum, al. Jerozolimskie 65, 00-697 Warszawa, woj. mazowieckie

Organizatorzy

Komunikacja z Pacjentem.pl Sp. z o.o.
Sarmacka 7D lok.14, 02-972 Warszawa
tel. 509 799 662
e-mail: anna@komunikacjazpacjentem.pl
www.komunikacjazpacjentem.pl

Tematyka

Do czego Klinice potrzebny jest Szef?

Twój pomysł, Twoje pieniądze, Twoja praca i Twój czas. Co możesz zrobić, aby Twoja Klinika działała tak samo sprawnie także wtedy, gdy Ciebie w niej nie ma?
Co możesz zrobić, aby Twoje miejsce pracy przynosiło stały dochód niezależnie od tego, czy angażujesz się w swoją pracę osobiście, czy pracuje tylko (lub aż) Twój Zespół?

Zapraszamy do udziału w dwudniowym warsztacie dla Specjalistów!

Interaktywny program pełen gotowych rozwiązań, podpowiedzi i procedur, które możesz wdrożyć następnego dnia w swojej Klinice - proste i sprawdzone modele zachowań.

Podczas warsztatów dowiesz się między innymi:

- Co może, a co musi robić samodzielnie Szef? Autorytet Lidera - jak uporządkować pracę Kliniki, aby każdy z członków zespołu był odpowiedzialny za efekty, a nie tylko za działania?
- Filary zdrowego zespołu - jak zadbać o skuteczność, atmosferę, przepływ informacji, motywację i samodzielność?
- Rekrutacja, ocena, nagradzanie i karanie - procedury, które czynią działanie przejrzystym oraz przewidywalnym, a dzięki temu zapobiegają kryzysom.
- Pozyskiwanie i utrzymywanie rentownych relacji z Pacjentami - sales&marketing systematic oraz skuteczne programy lojalnościowe.

Godziny zajęć:
17.09: 10:00 – 17:00
18.09: 09:00 – 16:00

Warsztaty poprowadzi:

Zbigniew Kowalski - najbardziej doświadczony polski ekspert w dziedzinie kontaktu z Pacjentem i funkcjonowaniu placówek ochrony zdrowia. Wykładowca i trener z ponad 20 letnim stażem.
Jest autorem kilku istotnych i opiniotwórczych badań "Tajemniczy Pacjent" w stomatologii i medycynie estetycznej. Na bazie zebranej wiedzy, kilkudziesięciu warsztatów i wykładów dla kilku tysięcy stomatologów napisał poradnik "Jak stworzyć gabinet doskonały" Ceniony za praktyczne wskazówki i wartość merytoryczną dostosowaną do realiów prywatnej ochrony zdrowia.

Zapraszamy - Komunikacja z Pacjentem.pl wraz z partnerem - firmą GLOBAL D

Specjalizacje

Medycyna estetyczna, Stomatologia dziecięca, Stomatologia estetyczna, Stomatologia ogólna, Stomatologia zachowawcza z endodoncją

Dodatkowe informacje

Wartość uczestnictwa:
Jedna osoba, zgłoszenia w terminie:
-do 1.08: 2 200 PLN netto/osobę
-po 1.08: 2 400 PLN netto/osobę
Więcej niż jedna osoba z tej samej kliniki, zgłoszenie w terminie:
- do 1.08: 1 800 PLN netto/osobę
- po 1.08: 1 900 PLN netto/osobę