AKADEMIA BIZNESU DLA LEKARZY I LEKARZY DENTYSTÓW FINANSE – MARKETING – PRAWO – POZYSKIWANIE NOWYCH PACJENTÓW

Rejestracja

Aesth Medic Trainings Medycyna Estetyczna Szkolenia dla Lekarzy
ul. Żytnia 18 lok. G
01-014 Warszawa
tel. 502503188
e-mail: info@szkolenia-dla-lekarzy.pl
strona www: www.szkolenia-dla-lekarzy.pl

Termin i miejsce

17−18.11.2018 − ibis Warszawa Centrum, aleja Solidarności 165, 00-876 Warszawa, woj. mazowieckie

Organizatorzy

Aesth Medic Trainings Medycyna Estetyczna Szkolenia dla Lekarzy
ul. Żytnia 18 lok. G, 01-014 Warszawa
tel. 502503188
e-mail: info@szkolenia-dla-lekarzy.pl
www.szkolenia-dla-lekarzy.pl

Tematyka

Szkolenie przeznaczone jest dla: lekarzy i lekarzy dentystów prowadzących własną praktykę lekarską, klinikę, placówkę medyczną oraz dla osób zarządzających placówkami medycznymi.
Głównym celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą zwiększyć rentowność praktyki lekarskiej przez spójne i efektywne działania marketingowe, promocyjne, kreowanie wizerunku i usług, ale również dzięki efektywnemu zarządzaniu finansami: inwestycjami, kosztami, marżą, kalkulacją cen usług, obrotów i zysków.
Szkolenie trwa 2 dni - 16 godzin. Koszt na uczestnika 3700,- zł brutto.
W cenę wliczone są: materiały szkoleniowe, 1 nocleg w hotelu Ibis Warszawa,
wyżywienie – obiady, przerwy kawowe.
Jest maksymalnie 8 uczestników szkolenia i 2 prowadzących trenerów – praktyków w obszarze biznesu medycznego.
Szkolenie jest prowadzone w formie mini-wykładów, aktywnych ćwiczeń
i symulacji biznesu medycznego – prowadzenia i zarządzania gabinetem/placówką medyczną/kliniką.
Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu w języku polskim i angielskim.
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do rejestru firm szkoleniowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Część 1: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ
• Podstawowe aspekty prawne i procedury prowadzenia placówki medycznej
• Rozszerzenie działalności placówki medycznej o zabiegi medycyny estetycznej
• Procedury związane prowadzeniem prawidłowej medycznej dokumentacji pacjenta
• Powikłania pozabiegowe – aspekt medyczny i prawny
• Tryb reklamacyjny w placówce medycznej – prawa i obowiązki placówki medycznej
• Trudne przypadki roszczeń i reklamacji pacjentów

Część 2: ASPEKTY MARKETINGU PLACÓWKI MEDYCZNEJ
• Marketing - definicja, podstawowe pojęcia i instrumenty
• Analiza konkurencji i otoczenia podmiotu medycznego
• Plan i strategia marketingowa placówki medycznej – nowa placówka, istniejąca placówka, rozszerzenie usług
• Budowanie wizerunku i marki
• Promocja i komunikacja placówki medycznej - narzędzia online i offline
• Gdzie należy się reklamować i jak powinna wyglądać efektywna reklama adekwatna do oferty usług medycznych, grupy docelowej klientów i lokalizacji praktyki
• Media społecznościowe i Internet – najprostsze i najbardziej chwytliwe rozwiązania reklamowe/promocyjne

Część 3: ASPEKTY FINANSOWE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ

• Zwiększenie efektywności prowadzenia działalności, czyli zmaksymalizowanie rentowności – napływ nowych pacjentów i utrzymanie już istniejących
• Kalkulacja kosztów, dochodów, przychodów i zysków, amortyzacja sprzętu, sprzęt w leasingu
• Marża na usługi medyczne – kalkulacja
• Inwestycje w placówkę medyczną: sprzęt, marketing, personel, nowości rynkowe itp. - kalkulacja
• Promocje – różne formy działań promocyjnych na usługi medyczne np. tworzenie pakietów zabiegowych i ich opłacalność
• Sprzedaż usług medycznych – stały proces oraz wybór nowych narzędzi i ścieżek sprzedaży

Część 4: ASPEKTY AKTYWNEGO POZYSKIWANIA PACJENTA I NOWYCH KLIENTÓW

• Segmentacja i zarządzanie bazą pacjentów / klientów
• Nowy pacjent, stały pacjent, pacjent powracający – grupa docelowa pacjentów
• Docieranie do nowych grup pacjentów, ich pozyskiwanie i utrzymanie
• Oferowanie nowych usług wobec stałych pacjentów
• Kadra / pracownicy i marketing wewnętrzny w podmiocie medycznym

Dodatkowe informacje

Szkolenie trwa 2 dni - 16 godzin. Koszt na uczestnika 3700,- zł brutto.
W cenę wliczone są: materiały szkoleniowe, 1 nocleg w hotelu Ibis Warszawa,
wyżywienie – obiady, przerwy kawowe.