Szkolenie z Lianą Milioti (PT, PhD, NDT-Bobath EBTA Senior Tutor) Analiza funkcji. Przygotowanie do funkcji poprzez inne funkcje.

Rejestracja

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Fizjomed Academy
Królowej Jadwigi 281 a
30-234 Kraków
tel. 733 690 620
e-mail: biuro@fizjomedacademy.pl
strona www: www.fizjomedacademy.pl

Termin i miejsce

04−07.10.2021 − Kraków, woj. małopolskie

Tematyka

Zaprojektowanie skutecznego planu leczenia dla osiągnięcia określonego celu funkcjonalnego, który ma zwiększyć udział dziecka w jego codziennym życiu, wymaga przeanalizowania sposobu realizacji tego zadania, uwzględniając wszystkie elementy: motoryczne, sensoryczne, zmienne poznawcze, złożoność zadań i warunki środowiskowe.

Celem czterodniowego seminarium jest umożliwienie uczestnikom pogłębienia procesu selekcji i szczegółowej analizy celu funkcjonalnego oraz wdrożenia najefektywniejszej interwencji strategicznej prowadzącej do jego osiągnięcia.

Uczestnicy będą zagłębiać się szczegółowo w interakcję między motorycznymi, sensorycznymi, percepcyjnymi i poznawczymi komponentami celu funkcjonalnego, zarówno między sobą, jak i ze środowiskiem, w którym funkcja jest wykonywana.

Seminarium to podkreśla złożoność elementów funkcji i potrzebę systematycznego przygotowywania jej poszczególnych elementów poprzez wykonywanie i ćwiczenie innych funkcji.

PO UKOŃCZENIU KURSU UCZESTNICY ZDOBĘDĄ WIEDZĘ JAK:
1. Zidentyfikować kroki wymagane do ukończenia analizy funkcji.
2. Rozpoznawać poszczególne elementy określonych funkcji z naciskiem na interakcję pomiędzy układami: motorycznym, sensorycznym, percepcyjnym i poznawczym oraz między nimi, a środowiskiem.
3. Powiązać poszczególne elementy aktywności funkcjonalnej dziecka z ograniczeniami jego uczestnictwa.
4. Postępować zgodnie z odpowiednią procedurą wyboru odpowiedniego celu funkcjonalnego dla każdego dziecka, na określony czas i określone środowisko.
5. Wykorzystać wyniki analizy, aby określić najbardziej odpowiednie i efektywne strategie osiągnięcia określonych celów funkcjonalnych.
6. Zastosować odpowiednie techniki do skutecznego przygotowania kontroli motorycznej i systemów sensorycznych zaangażowanych w osiągnięcie celu funkcjonalnego.
7. Skonfigurować warunki do symulacji środowiska poprzez zabawę w celu przećwiczenia niezbędnych elementów funkcji.
8. Ułatwić korzystanie z funkcji w codziennych czynnościach.
9. Zapewnić warunki do wykonywania tej funkcji w różnych środowiskach poprzez zastosowanie odpowiednich adaptacji i urządzeń wspomagających.

Dodatkowe informacje

PROWADZĄCY: Styliani - Liana Milioti, Eirini Moysoglou
DLA KOGO: fizjoterapeutów dziecięcych i terapeutów zajęciowych,
MIEJSCE: Kraków
ILOŚĆ OSÓB: 24
CENA KURSU: 2499 zł/os.