Pierwsze Kroki w Innowacji - Masterclass w Tworzeniu i Wdrażaniu Produktów (MVP, MAP i SLC) | Szkolenie online NIL

Rejestracja

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110
00-764
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl
strona www: https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkoleni...

Termin i miejsce

23.01.2024

Komitety

Przewodniczący komitetu organizacyjnego:
Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Organizatorzy

Naczelna Izba Lekarska
J. Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. 22 559 13 00, 22 559 13 10, 22 559 13 44
e-mail: sekretariat@hipokrates.org
www.nil.org.pl

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl

Tematyka

Wykładowca:

Kacper Raciborski to założyciel i prezes Fundacji Innovations Hub, której misją jest transformacja polskiej sceny inkubacyjnej, edukacja z zakresu transferu technologii, rozwijania startupów i przedsiębiorczości, a także wdrażanie innowacyjnych pomysłów na rynek. Z wykształcenia jest magistrem mechanikiem, inżynierem fizykiem i astronomem. Specjalizuje się w implementacji nowych technologii, inkubacji biznesowej i projektowaniu MVP/MAP/SLC. Ponadto warsztatowiec i popularyzator najlepszych praktyk inkubacyjnych.
Program:

Wprowadzenie do Procesu Tworzenia Produktu:

Omówienie różnych etapów tworzenia produktu, od pomysłu do finalnego produktu. Czym jest TRL (Technology Readiness Level).
Znaczenie testowania i iteracji w procesie tworzenia produktu.
Cel: Zrozumienie ogólnego procesu tworzenia produktu i znaczenia poszczególnych etapów.

Klasyczne Fazy Rozwoju Produktu:

Proces Discovery: Zrozumienie potrzeb rynku i potencjalnych użytkowników.
Proof of Principle (PoP) i Proof of Concept (PoC): Weryfikacja koncepcji.
Prototypowanie: Etapy pre-alpha, alpha, beta i Release Candidate (RC).
MVP (Minimum Viable Product), MAP (Minimum Awesome Product) i SLC (Simple, Lovable, Complete): Tworzenie wersji produktu dostosowanych do różnych potrzeb rynkowych.
RTM (Release To Manufacture/Market): Przygotowanie produktu do wprowadzenia na rynek.
Cel: Zapoznanie uczestników z kluczowymi etapami i technikami w procesie tworzenia produktu.

Fazy Rozwoju Wdrażania Leków:

Analiza procesu opracowywania leków jako przykład odmiennego procesu tworzenia produktów.
Znaczenie badań, testów i regulacji w branży farmaceutycznej.
Cel: Tworzenie produktów w kontekście branży farmaceutycznej.



Szkolenie realizowane będzie w partnerstwie z NIL IN Sieć Lekarzy Innowatorów.

Punkty edukacyjne

2