Merytoryka to nie wszystko - jak wzbudzić i utrzymać uwagę słuchaczy | Szkolenie online NIL

Rejestracja

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110
00-764
tel. 225591310
e-mail: szkolenia@nil.org.pl

Termin i miejsce

26.01.2024

Komitety

Przewodniczący komitetu organizacyjnego:
Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Organizatorzy

Naczelna Izba Lekarska
J. Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. 22 559 13 00, 22 559 13 10, 22 559 13 44
e-mail: sekretariat@hipokrates.org
www.nil.org.pl

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl

Tematyka

https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkolenia/1030-merytoryka-to-nie-wszystko-jak-wzbudzic-i-utrzymac-uwage-sluchaczy-ii-czesc-cyklu-pn-wystapienia-publiczne-dla-kazdego-od-strachu-do-sukcesu

Wykładowca: Tatiana Sokołowska - trenerka wystąpień publicznych i medialnych, dziennikarka, ekspertka etykiety, dress code oraz profesjonalnego wizerunku. Dyplomowana trenerka biznesu, studia na kierunkach Dziennikarstwo, Zarządzanie komunikacją w biznesie i Historia Sztuki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka studiów MBA. Mentorka w międzynarodowych projektach Dress For Success oraz Early Warning Europe. Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe i szkoleniowe. Naukowo zajmuje się pozawerbalnymi środkami kreowania wizerunków w biznesie i polityce.

Szkolenie z cyklu „Wystąpienia publiczne dla każdego – od strachu do sukcesu”- II część cyklu

Program:

1. Metody utrzymania uwagi słuchaczy

• Krzywa uwagi publiczności

• Właściwe zaplanowanie czasu wystąpienia

• Stosowanie haków na uwagę

2. Jak praktycznie wykorzystać mowę ciała

• Techniki panowania nad postawą ciała

• Umiejętne nawiązywanie kontaktu wzrokowego z małą i dużą publicznością

• Wykorzystanie materiałów pomocniczych

• Zasady prawidłowego ruchu scenicznego

3. Jak mówić by chciano nas słuchać

• Jak mówić ciekawie i intrygująco

• Eliminacja wypełniaczy i powtarzających się zwrotów

• Właściwa dykcja i tembr głosu

• Sposób mówienia, tempo, modulacja, intonacja, stosowanie pauzy

• Techniki improwizacji – najlepsza improwizacja to ta doskonale przygotowana

• Jak konstruować wypowiedzi używając języka korzyści

4. Moja publiczność – czyli kto?

• Analiza publiczności i dostosowanie przekazu

• Jak przygotować się do wystąpienie dla małej i dużej grupy – konferencje, omówienie wyników, panele – podobieństwa i różnice

Punkty edukacyjne

2