Jak asertywnie komunikować się z pacjentami i ich rodzinami

Rejestracja

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110
00-764
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl
strona www: https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkoleni...

Termin i miejsce

16.02.2024 − online cała Polska, online

Komitety

Przewodniczący komitetu organizacyjnego:
Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Organizatorzy

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl

Tematyka

Wykładowca: Mirosłw Borek - psycholog, trener, coach. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada rekomendację Trenera I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Należy do Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych.

Cele szkolenia: Zdobycie praktycznej wiedzy związanej z stosowaniem asertywnej komunikacji z pacjentami i ich rodzinami, którasprzyja rozwiązywaniu problemów i budowaniu współpracy.

Program:

Czym jest postawa asertywna i jej znaczenie w kontakcie z pacjentem/rodziną?
Rozróżnienie zachowań: asertywnych, biernych i agresywnych.
Asertywne reagowanie na presję, krytykę i niesłuszną ocenę.
Stawianie granic nierealnym oczekiwaniom pacjentów i ich rodzin.
Asertywne komunikowanie pacjentowi/rodzinie własnej opinii i decyzji.


Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Jana Sobieskiego 110, Warszawa

Prowadzący: Mirosław Borek

Szkolenie stacjonarne

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Sobieskiego 110, Warszawa

16.02.2024

godz. 9:00-15:00



Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl

Punkty edukacyjne

6