Marketing gabinetów lekarskich

Rejestracja

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110
00-764
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl
strona www: https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkoleni...

Termin i miejsce

21.02.2024 − online cała Polska, online

Komitety

Przewodniczący komitetu organizacyjnego:
Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Organizatorzy

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl

Tematyka

Wykładowca: Maciej Kuźma - Wykładowca na studiach MBA w ochronie zdrowia prowadzonych przez Warszawski Uniwersytet Medyczny i Szkołę Główną Handlową. Dyrektor ds. Digital Marketingu w Canal Plus. Poprzednio przez blisko 5 lat pracował jako Digital Marketing Manager w Orange. Przez 10 lat pracował w Grupie LUX MED gdzie odpowiadał za digital marketing i komunikację marketingową. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i SGH. Doktorant w Katedrze Zarządzania i Finansów SGH. Absolwent Akademii Manager na Wydziale Zarządzania UW. Specjalizuje się w marketingu usług zdrowotnych zwłaszcza w oparciu o marketing internetowy. Propagator idei inbound marketingu. Prelegent na wielu konferencjach poświęconych marketingowi internetowemu.

Program:

Wprowadzenie do marketingu gabinetów lekarskich:
Definicja marketingu w kontekście opieki zdrowotnej.
Różnice między tradycyjnym, a specyficznym dla branży podejściem do marketingu.
Zrozumienie Pacjentów:
Analiza docelowej grupy pacjentów.
Badanie potrzeb i oczekiwań pacjentów.
Kreowanie Unikalnego Wizerunku:
Jak wyróżnić się spośród innych gabinetów lekarskich.
Budowanie spójnego wizerunku marki.
Komunikacja Efektywna:
Wpływ komunikacji na relacje z pacjentami.
Zasady skutecznej komunikacji w gabinetach lekarskich.
Strategie Online:
Znaczenie obecności online dla gabinetów lekarskich.
Tworzenie profesjonalnej strony internetowej i zarządzanie treściami online.
Media społecznościowe dla gabinetów lekarskich:
Jak wykorzystywać platformy społecznościowe do promocji.
Zasady etyki i prywatności w social media dla gabinetów lekarskich.
Reputacja Online:
Zarządzanie opinią online i recenzjami pacjentów.
Strategie reagowania na opinie i budowania pozytywnego wizerunku.
Lokalny Marketing:
Promocja gabinetu w lokalnej społeczności.
Partnerstwa lokalne i udział w wydarzeniach społecznościowych.
Edukacja Pacjentów:
Jak edukować pacjentów poprzez marketing.
Tworzenie treści edukacyjnych.
Strategie Promocyjne:
Kampanie promocyjne i rabaty.
Programy lojalnościowe i nagradzanie pacjentów.
Monitorowanie Wyników i Analiza Danych:
Wprowadzenie do narzędzi monitorowania wyników marketingowych.
Analiza danych do oceny skuteczności strategii marketingowej.
Zakres Prawny i Etyczny:
Zasady marketingu zdrowotnego w kontekście przepisów prawa.
Etyczne aspekty marketingu gabinetów lekarskich.
Praktyczne Studia Przypadków:
Analiza przypadków udanych strategii marketingowych w branży medycznej.
Uczestnicy mogą dzielić się własnymi doświadczeniami i wnioskami.


Wykładowca: Maciej Kuźma

Szkolenie on-line

21.02.2024

godz. 16:00-18:00



Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl

Punkty edukacyjne

2