Szkolenie online: Komunikacja pozytywna w tym radzenie sobie z trudnymi pacjentami

Rejestracja

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110
00-764
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl
strona www: https://nil.org.pl/dla-lekarzy/kursy-i-szkoleni...

Termin i miejsce

08.05.2024 − online cała Polska,

Komitety

Przewodniczący komitetu organizacyjnego:
Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej

Organizatorzy

Ośrodek Kształcenia Naczelnej Izby Lekarskiej
Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559-13-10
e-mail: szkolenia@nil.org.pl

Tematyka

Wykładowca: mgr Urszula Łaskawiec - jest doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Od 2012 roku jest związana z branżą medyczną. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów, szkolenia podnoszące kompetencje managerskie, a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.

Szkolenie ma na celu doskonalenie komunikacji lekarzy, w tym umiejętności radzenia sobie z trudnymi pacjentami. Skupia się na budowaniu relacji opartych na empatii i zrozumieniu, co wpływa na skuteczność opieki medycznej.

Program:

Wstęp do komunikacji medycznej
Zrozumienie potrzeb pacjenta
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
Ćwiczenia praktyczne
Studium przypadków
Strategie budowania relacji z pacjentami
Podsumowanie i pytania
Wykładowca: mgr Urszula Łaskawiec

Szkolenie on-line

08.05.2024

godz. 16:00-18:00



Kontakt do organizatora: szkolenia@nil.org.pl

Punkty edukacyjne

2